Sumeyyekara Kızlar 39+2 günlük hamileyim bi kaç gündür nefes darlığı çekiyorum çarpıntı da yapıyor doğum belirtisi falan mi neden böyle oluyor anlamadım çok zorluyor varmı benim gibi olan
Pdrcianne Ben de 35 deyim bende de var ama bence bebek büyüdüğü için organlar daralıyor ondan nefes darlığı çekiyoruz doğum belirtisi olduğunu hiç duymadım