neviinn Besengil tuzla okan üniversitesi hastanesi gökçenur hanıma gidiyorum 24.haftamdan itibaren medicalpark pendikten oraya geçtim şuana kadar hep memnun kaldım kendisinden ve hastaneden 39.haftamdayım Doğumda son dakika kendisiyle ilgili bi olumsuzluk yaşarsam sizinle de paylaşırım
Besengil Hiranurhilal kaynarca dayım. Dogumu tugba hanımda yaptım bölge de adatıpa geçmiş. Şimdi arkadaşım hamile adatıp ta fiyat olarak fazla istiyor diye başka doktor ve hastane arıyoruz iyi Bi doktor bulursak bende baglatıcam tüplerimi 2 kere sipral taktırdım vcut kabul etmiyor (tugba hanım kesinlikle baglatmıyor) 🙄
Besengil Sultangonul gispir de arkadaşım dogum yaptı ilk dogumunu kızı mafetti ler 2. Yi bölge de yaptı çok memnun kaldı
busrabusr Sultangonul Gisbir kadar berbat bir hastane olamaz herhalde. Hele bir de orada çalışan kadın doğumcu Kerime Aydın... Allah düşman başına vermesin o doktoru
Aysenrr Emrasf şuan Bölgede Normal doğum Doğum Paketi halinde 3.200 mecburi sezeryan 3.400 isteğe bağlı sezeryan 4000 Ben Bölgede Mustafa Hocaya Gidiyorum Allah Bin kere rağzı olsun 10 tane de doğursam yine ona Giderim..💕
Busraveminisi1 neviinn merhabalar medical parktan geçmişsiniz 24. Haftada özel değilse nedeni herhangi bir olumsuzluk mu yaşadınız bende oraya gidiyorum ve endişe ettim biraz 😕
Deleted5544 bende medipole gidiyorum. tuzla pendik minübüsüne binerseniz pendik köprüsünden aşağı inerken sağda hemen. muayene 70 normal doğum 1750 sezeryan 2250. canan hanıma gidiyorum gayet memnunum cok ilgili :)