Aysessss Kızlar 19+4 oldum. Bugün ayrıntılıya girim, sorun yok çok şükür. Gramı 313 olmuş. Ona da iyi dedi ama sanki 450-500 mü olması gerekiyodu bu haftalarda? İçime bi kurt düştü. Pimpiriklenerek geçiyor bu gebelik ya ne zormuş
Aysessss lilayda sağol cnm benim 450 falan olması diye kalmış aklımda 😏 rahatladım bi, doktor normal dese de pimpirikleniyorum işte
gunay95 simsekkiz8 o zaman canim belkide sende simdi onden inkisafi gidiyor.bana 36-40arasi dedi boyunu.ayin 4u yine gidicem bakalim