Anne18 Aykal artık bıktım ben negatif görmekten ben yapmıcam 😪😪 hatta bu ay doktorla yumurta takibi de yaptık ovulasyon testı de yaptım klomen de kullandım ama beta 2 cıktı ☹️☹️
Aykal Anne18 hmm ben bi kere yaptım test canım kan testimin de kaç çıktığını bilmiyorum sadece doktor negatif dedi ben hiç bu kadar gecikmemiştim canım nerdeyse 6 gün oldu
Gizemnaz_ Kizlar benimde adet 2 gun gecikti gebelik negatif ama ovasyon boyle cikti keske sizde bi yapsaniz ya niye boyle oldu adeti beklerken yumurtlamamidir bu https://imgyukle.com/i/nDS3IS