Kuzeyimmm58 Sırtıma doğru vuran bir mide ağrım var kızlar gastrit vardı zaten onu biliyorum ama gazlı bişey içmedim normal yedim içtim oysaki😞
pyymamm Kuzeyimmm58 soğuk süt için deneyin gastrit ilacınız varsa için baharatlı bazı yemeklerde dokunur sadece gazlı değil soda da içebilirsiniz
Yudumtrkylmz Kuzeyimmm58 o bende de var mide ağrısı cidden çok kötü ve hiç bir şey iyi gelmiyor kendi keyfi gelince geçiyor 🤦🏻♀️
Kuzeyimmm58 Yudumtrkylmz süt müt fayda etmiyor valla aynen kendi keyfi gelince geçiyor sıcak tutmaya çalışıyorum
Beyhan60 Kendi ilacinizi kullanmayin bana renni duo verdi doktor bende gastrit ulser var doktoruna sor bence ilacini kullanmak icin cunku agir ilac biliyorum bende astim var üstelik cok daralmadigin surece ilacini kullanma dedi
Yakamoz__gul Kuzeyimmm58 birine sırtının ağrıyan kısmına avuç içiyle masaj yaptır canım. Hep masaj hemde elin sicakligi iyi geliyor. Çocukluğumdan beri çekerim mide ağrısı bı problemimde yok oysaki. Anlık hayat kurtarıcı bence. doktoruna gidincede bı çözüm sorarsın
Fatos0277 Kuzeyimmm58 ne kadar dikkat etsen oo kadar da kötü oluyor zaten Allah yardımcın olsun canım