Mhulya011 Arkadaşlar 29+4 deyim ve bugün adet olacak mışım gibi kasıklarım ağrıyor ve belimde bir sızı var nedeni ne olabilir anlayamadım. Birde dün soğukta gezdim ondan mıdır anlamış değilim umarım ciddi bir durum değildir böyle olan var mı 😑
Ilkanne03 Mhulya011 vallaha kaşık bel ağrısı hamileligimin başından beri var geceleri bile uyutuyo agri
Naghansuel Mhulya011 bende soğukta kaldığım da üşüdüğünde belim çok sızlar kasıklarım ağrır sıcak su torbası koy beline ılık bir şekilde belini sıcakta tut yat geçecektir sabaha kadar benim ki 3 gün ağrıdı bunları yaptım geçti
Kubra2503 Muhtemelen üşütmüşsündür canım, düzenli olarak durup devam etmiyorsa korkma , yani şiddetlenerek 10 dk da bir , 5 dk da bir geliyorsa ağrı o zaman görün doktora derim
Mhulya011 pyymamm yok yaa kendimi hiç zorlamadım bugün ne olur ne olmaz ama sarındım sarmalandım böyle oturuyom yatıyorum hala var ağrısı ama bakalımm geçmezse acile gidicem