Damlaak Arkadaşlar 5.5 haftalık hamileyim, 8 gün sonra keseyi tam görmek için randevumuz var bu süreçte ilk defa sarı renkte çok az bir akıntı geldi ama gebelikte bu şekilde vajinal akıntılar normal midir ?
Birkucukeylulmeselesi Damlaak gebelik boyunca normal ve saglikliymis o kadar bıktım ki her gittiğimde soruyorum doktor artık benden bıktı ama pembe kahve tonu yada kötü kokulaysa doktora bildirin
Damlaak Bende sormaya çekiniyorum :) yok çok şükür kahve veya pembe renkte değil bi beyaz bi sarı geldi şimdi bişeyde hissedemediğim için ister istemez korkuyorum bilsem orada sağlıklı olduğunu bukadar kafama takmıcam