Adetime 4 gün kala 2 tane erken gebelik testi yaptım silik çizgi çıktı 1 tane kaset test yaptım onda da hayalet çizgi! Bu sabah kalktım hastaneye gittim beta hcg değerim 4.9 şüpheli gebelik dedi doktorum ve Pazartesi tekrar çağırdı. Benimle aynı durumu yaşayan var mı ???? 😔😔😔😔