Ben 7 haftalık tan itibaren düzenli kullanıyorum hemoroid problemden dolayı 1 çay kaşığı kadarki( ilacın muadillerin ölçekleri farklı) prof. Doktora gidiyorum hiç bir yan etkisi yok düzenli içebilirsin dedi şuan 14 haftalığım hiç bir sıkıntıda yaratmadı çok şükür