Çarşamba akşamı gece 12den sonra şeffaf sümüksü bir akıntı geldi. Ardından saatte 1 sancı vurmaya başladı. Perşembe sabahı yine sümüksü ama hafif sarımsı bir akıntı geldi. 3ten sonra yarım saatte bir sancı olmaya başladı. Akşama doğru da koyu sarı sümüksü akıntı geldi. Cuma günü yani dün 6dan sonra sancılarım 5dakikaya kadar düştü acile gittim. Nst de sancıların doğum için yetersiz ve hic açıklık yok dediler. Gelen akıntılar da nişan değil dedi doktor. Eve gönderdiler ama çok sancım vardı sıcak suya oturdum. Bugün de ilk 12de daha sonra da 1de kahverengi sümüksü akıntı geldi ve ardından da kanlı az akıntı oldu. Sancım vardı şiddetli şekilde. Tekrar sıcak suya oturdum yarım saat kaldım. Saat 3de bir kere sancı vurdu ama hâlâ devamı yok. Bebeğim sadece ara ara kasılıyor ve başka hiç bir belirti yok. Rahmimde de acıyla karışık sızı var akıntı geldiğinden beri. Ne yapmalıyım bilmiyorum. Acile gitsem geri gönderirler diye korkuyorum, açıklık var mı onu da bilmiyorum. Sizden akıl istiyorum ne yapmalıyım??