kızlar 6haftalık hamileyim. çok az miktarda kanama oldu dışarda gezerken. suanda durdu kanamıyor gibi uzandım. yerleşme kanaması mıdır? hemen doktora mı gideyim. kanama devam ederse mi gidemiyim. çok korkuyorum kötü bişeyler duymaktan. 2 saat önce doktordaydım zaten bir problem gözükmüyor demişti doktor neden böyle oldu korkuyorum :(