tubaszn Merhabalar, 15 haftalığım 2 gündür kasığımda geçmeyen bir ağrı var size de oluyor mu doktora gideyim mi ?
Feride16 tubaszn benimde 7+5 de ama bugün çok kaşık ağrım var bana da doktorum normal dedi ama yine de insan tedirgin oluyor
Nrglahmet Bende çok kasık ağrısı çekiyorum her gittiğimde doktoruma söylüyorum ama normal olduğunu söylüyor ilaç filanda riskli kullanma diyor
MelekVeEmirin_annesi Bende 14+2 yim iki gündür benimde sanki her an adet olcakmisim gibi ağrım vardi bugun pek olmadı cok araştırdım internette bebek büyüdüğü için normal yazıyo umarım öyledir rabbim isteyen herkesi sağlıkla evladına kavuştursun inşallah
Ptrckli Bana hep normal normal dediler meğerse idrar yolu enfeksiyonu varmış. İdrar tahlili yaptırmanız tavsiye ederim
Makbus Kızlar benimde vajina üstünde hemen bir ağrı var birşeyler batıyor. İdrar yolu gibi geliyor bana da çok su içiyorum ama