Merhaba kızlar. Doktor muayenemde şikayetlerimi anlatınca doktorum mantar olduğunu söyledi ve 6 günlük ilaç verdi ama benim Doğuma 8 günüm kaldı. Normal Doğuma etkisi olurmu diye sorduğumda doktorum engel değil ama Kanama riski daha fazla olduğu için tercih etmeme durumu olabilir dedi ben en çok iyileşme olmadan Doğum gerçekleşirse bebeğime zararı olurmu bunu merak ediyorum ama sormayı unuttum.bu şekilde Doğuma giden varmı içim hiç rahat değil.