1989-- öyle oldu zaten adete 4 gün kalmıştan öyle oldu ve o koyu çıkınca hamilelik testi yaptım 3-testi aynı gün farklı saatlerde farklı idrarla pozitiv çıktı ve 2 testide farklı saatlerde dün farklı idrarla yaptım yine pozitiv çıktı fakat solgun çıktı hepside adetim 25 şubat Fakat doktoruma attım ben tek çizgi görüyorum dedi😒 yarın burda hastaneler çalışsa kan vericem bakalım hayırlısı inşallah gerçekten hamileyimdir