mom101 geçen burdan birisi böyle resim atmış ama adet oncesiydi onun muhtemelen var dedik doktora gitti çıktı. Bence iki gün gecikme için yeterli bir kırmızılık sonuçta hangi gün tutundu bilinmez. Sen bı git doktora inşallah hayırlısıyla var diye düşünüyorum ben. Bizimle de paylaşırsın inşallah güzel haberi 🙏