Sudeeali Oğlum cuma gününe kendi geldi geldi , gelmedi cuma saat 9 da yatışım yapılıcak ve suni sancı ile dogumu başlatıcaklar 🙏🏻 Suni sancı korkusu , nasıl geçicek düşüncesi , yeterki bebeğim sağlıklı olsun endişesi 😰 6 gün 1 sene gibi geçiyor 😇🤭🤭
Hiranurhilal Sudeeali aynı durumdayız canım cuma gunu ya sezaryan ya sunı sancıyla alıncak endıse korku hepsı var hayırlı dogumlar ıns
funnymum Sudeeali Benimde 6 gün kaldı ama gelmeye pek niyeti yok gibi hemen hemen hergün yürüyorum, temizlik yapıyorum ama yok😃
Kubrabhn90 Sudeeali benim de Salı gününe kadar kendi geldi geldi Salı günü suni sancı ile başlatılacak doğum ben daha önce suni sancı ile doğum yaptım süreci hızlandırıyor sadece çok korkulacak bişey yok canım
Sudeeali Hiranurhilal inşallah 🙏🏻 Doktor normal dogum yatışı verdi açılırsan ben gAyet güzel dogurursun dedi inşallah şimdiden 2–3 cm açılmışımdır 🤷🏻♀️
Recebinzevcesii Sudeeali bende Pazartesi 40 hafta olcam 2 gün kaldi doktor nts cekil gel dedi alttan muayne hiç yapılmadı ilk hamileligim benim de pek bilgim yok suni sancı verir mi vermezmi yada beklermi 1 hafta daha aciklik ultrasyonda gozukuyormu yoksa alttan muayenemi gerek
Sudeeali Recebinzevcesii altan çatı muayenesi şart açıklık için ultrasonda gözükmüyor benimde doktorum yapmadı sanırsam doguma gideceğim gün bakıcak , çünkü muayneden sonra kanaman olcak dedi nişanla karıştırabiliriz anlayamayız o yüzden yapmıycam dedi 😇
Sudeeali funnymum bende de durum aynı hiç gelicek gibi değil valla squat yapıyorum , çömüyorum ediyorum ama bakalım 🤷🏻♀️🤷🏻♀️
Sudeeali Kubrabhn90 bende öyle düşünüyorum korkutmuyorum kendimi süreci hızlandırsın yeter benim için 😇 inşallah güzelce açılmam olur oğlumun boynundaki kordon da sıkıntı yaratmazsa güzel bir normal doğum hikayem olucak inşallah 🙏🏻🙏🏻
Kubrabhn90 Recebinzevcesii suni sancının belirli bir haftası yok canım benim suyum gelmeye başladığı için verilecek 38 e giricem Salı günü o zaman verilecek mecburen