Kızlar 2 gebeligimde progestan alttan kullandım hep alttan almak daha faydalı ilacı kullandiktandiktan sonra 1 saat ayaklarınızı uzatın ve mümkünse ayağa kalkmayın ki iyice emilsin ilaç emilmis bir şekilde vücuttan atılıyor normal bu zaten zararı yok..