Zezemeze kesinlikle sehir hastanesi, sami ulusta acilden giris yapmistim 35. Haftada bana dogru durust aciklama bile yapmadan yatirip doguma alacaklardi,sordugum hic bir soruya cevap vermiyordu doktor, dakikalarca bozuk nstyle bekledim seslendim kimse cevap bile vermedi...halbuki sadece yalanci sancim vardi imza atip ciktim kendi doktoruma gittim tekrar... sehir hastanesinde dogum yaptım tavsiye ederim, devlet hastanesi dusunuyorsaniz