Kızlar merhaba. Bugün tam 19 haftalık oldu benim oğlum. Ama ben hep bi tedirginim içimde hep bi korku var bişey olucak korkusu.Gelişimi iyi bi sıkıntı yok dedi en son gittiğimde. Doktorada 3-4 haftada bi gidince bişey olucakmış gibi hissediyorum. Bu sizdede oluyormu? İlk bi gebelik kaybım vardı kese gelişmediği için almışlarrdı. Acaba ilk bi kaybım olduğu içinmi böyle düşünüyorum.