Yarın doğumum var ! Bugün hamileligimin son günü..
Kendimi çok değişik bi şekilde enerjik hissediyorum. Yarın sabah saat 8 . 30 da doğuma giricem ama yerimde duramıyorum. 9 ayı devirdik vay be diyorum. Bide bizim yaramaza üzülüyorum içimde kıpır kıpır oynuyor . Ah kuzucum oyna oyna son oynayişlarin diyorum ( yazık bişeyden haberi yokki yarın doktor abisi çıkartıcak bizim inatçıyı 🙊🙊) kahvaltı hazırlamadim dışardan pizza söyledik . son gün kaçamağı olsun 🍕🙊😅 sonra eşimle ev temizliğine giriştik. Aileleri arayıp boyun bükmek istemedik. O banyo ben mutfak elimizde bezler .. şarkı türkü eşliğinde temizlik yaptık . Anca bitti 🙆 helal olsun bide balkona kadar temizledik pırıl pırıl oldu. Ailelerimiz biraz sövdü son gün yapılır mı diye. Aman biz onlardan bile güzel yaptık 👅💖 şimdiki planımız dışarıda akşam yemeği yemek. 🍴🍗🍖🍝 😊😍 sonra eve gelince babamlar bize gelicek kahve muhabbet. Onlar gidince de sabaha karşı uyanıp duş almayi düşünüyorum tertemiz ve abdest alarak. Bide eşime kese yaptırıcam 😊🍃💐💐 oh mis.. sonra şarkı dinleye dinleye gidicez doğuma 🚗🚗 👣🎶
Allahın izniyle 🎀
Hoşçakal hamilelik.. düşündüm de seni gerçekten özlicem. . . ( HERSEYE RAĞMEN. )
😍 ...
Son gün duygularımı paylaşmak istedim.
Umarım sıkilmadiniz 😊 Rabbim sizede nasip etsin. Bu yolculuğun sonunu görmeyi 💐💐🍃 sağlıcakla kalın 👋🍃💐