Milagros Merhaba ilk hamileligim olması nedeni bazi olan şeyler normalmi bilemiyorum. Sağ dizimin üst kısmında el kadar bir alanda uyuşma hissi var. Daha çok soğukta kalırsın buz keser derler onun gibi Bu normal bir şey mi