Kızlar merhaba normalde 37+1 haftalığım ama doktorum bana Bebek 2 hafta önde olduğu icin 39+1 haftalık olduğumu söyledi. İlk çocuğum ve erkek. Adet sancısı gibi agrilarim oluyo. Özellikle gece. Akıntım fazla. Sümüksü sarı bir akıntım. Ne yapmam lazım sizce. Benim kendi hesaplamammi doğru yoksa doktorun mu? Sancılarım gün içerisinde de oluyo. Ne yapayım sizce