Kilosunu bu hafta öğreneceğim ama alışverişe başladım şimdiden 🙈 bol bol kıyafet müslin ve mama önlüğü aldım. İndirimlerden bir şey almadım henüz. Islak mendil bebek bezi gibi şeyleri son haftalarda almayı düşünüyorum. Beşik ve bebek odasını da Mart ayının sonunda yapacağız umarım hemencecik biter aşırı kararsızım 🙈🙈