Hanifevcl yok canım ne sacmalamasi haklısın cunku doğumdan sonra dökülür almayın çoğalır gibi şeyler bende okudum amaaaa kim takar onu o tuylerle yasayamazdim normalde göbeğim hariç komple vucudumu alan biriyim vucudumdaki tuylere karşı takintim var 😂 gobegimde tüyler fazlalasinca veetin depilasyonuyla almaya başladım gobegime ağda yapmaya cesaret edemedim sonra araştırdım zarari yokmuş 36. Haftada kuaförde doğum ağdası yaptırdım 37 de doğurdum bugün 28 gün oldu gobegim hala temiz gobegimden baska her yerimde tüy cikti 😂 çıktığında normaldekinden fazla çıkarsa yine alırım nolcak özel bölge bacak koltukaltı almıyo muyuz sanki