Kızlar merhaba bende yeni gebeyim yani henüz belli bile değil hcg değerim çok yavaş yükseliyormuş Doğa tıp merkezine gidiyorum perşembe gününden beri sürekli kan veriyorum bugün gene verdim yarın sonuç çıkıcam doktor dış gebelik olabilir dedi ama ben başka doktora gitmek istiyorum Egepoldeki Turgut Ay ı önerdiler ama var mı bir fikriniz