Anneoluyorum93_ Arkadaşlar burada yeniyim annelikte de öyle,:) beta değerim adetten 5 gün önce 37,20 çıktı 2 gün sonra 98.4 e yükseldi adet günüm daha gelmedi. Sizce nasıl değerler? Başta korkularınız oldu mı sizin de kaybedersem ya da kötü şeyler olursa diye
Merveyenianne Anneoluyorum93_ değerler güzel, evet ilk iki ay ha kanadı ha düştü enfişesiyle geçiyor nedense, 9+2deyim şükür, artık daha rahatım
Kokulukahve Anneoluyorum93_ merhaba ne kadarlık peki şuan bende 1gun var adetime suphelinyorum belirtileriniz neydi
Anneoluyorum93_ Maşallah çok sevindğm adına. Doktor acildeki çok moralimi bozdu hamilesin ama nasıl boş kimyasal dış düşük hepsi olabilir dedi sevinemedim bile
Anneoluyorum93_ Kokulukahve en başta idrar kokusu ve yogunlugu, normalde koku olmaz ve çok su içtiğim içindir belkş berraktı. Göğüs ağrısı her adet dönemi yaşardım bu defa etrafı yırtıldı hayatımda ilk. Ve en önemlisi bel ağrısı. Fıtık başlangıcım var ama bu bambaska resmen belimde sancı oldu. Bir de yumurtlama dönemi kasık ağrısı yaşadım
Kokulukahve Benimde adet günü 24 bekliyorum günü ama beklerken test yaptım idrar dağınık çıktı sonra beyaz oldu çizgi akıntı var bide çok çok nadir bulantı arada uğruyor ama çok uyukluyorum erken uykum geliyor 8de falan bende salı günü gidicem randevu aldim