damlanne ebrucetin düz değil önden gidiyor 23+5 önceden saklıyodum bol giyip şuan saklancak gibi değil canım 🤷🏻♀️🥰
hemsireanaa ebrucetin ay benim çok hafif var göbüş gibi sadece yarın 23hftama giriyorum☺️Aslında 8 kilo aldım ama göbeğim çok az hepsi basenlerimde 😂☺️☺️
Hazalderos ebrucetin valla ben zaten sıfır göbek değildim O yüzden direkt sertleşti var olan göbeğim 3 aylıktan beri hafif belli oluyor artık montumdan yanda bol kıyafetlerimden de baya belli oluyor
Merve6475 ebrucetin 20+6 ikiz bekliyorum Kocaman karnım var 7 aylık sanıyorlar halbuki 3 kilo aldım teek 😀
Aleyynaa Merhaba hanımlar ben 21 haftalık hamileyim doktorum çocugun başı rahime yerleşmiş dedi erken dogum riski falan olabilir dedi böyle bir durumla karşılaşanlar varmı