535285 leyladurru ben oraya gitmiyorum ama bir akrabamiz orda evrim bey vardı o doğumunu yaptırdı çok memnun kaldi
Burcu_hira Benimde salı günü duran altınay diye bir doktorda randevum var ama çok iyi söylemiyorlar mecburiyetten aldım
leyladurru Burcu_hira canım ben erken gidiyorum pazartesi sabah bi de perşembe günü sabah nöbetçi randevusuz kayıt yaptır bence ben öyle yapıyorum