vuslat2611 Kızlar gebeliğimin 2. Ayındayım , geçenlerde kasıklar için yazdım. Şimdi üç gündür bir zonklama var , ağrı var. Bu normal mi yaşayan var mı. Yardımcı olur musunuz
Azize_1 Evet canım çok normal benim şuan 14. Hafta o ayda benimde zonkluyordu rahim genişliyo ve kan akışı yoğun olduğu için damarlar zonkluyo
vuslat2611 Azize_1 Çok teşekkür ederim. İlk gebeliğim yaşadığım şeyin ne olduğunu bilmemek endişe veriyor. Rabbim hepimizinkini sağlıkla kucaklarımıza almayı nasip etsin 🙏🏻🙏🏻