BskGry yok canım hiç adet kanamam olmadı yada hamilelik süresince hiç böyle bi akıntım olmadı yada kanamam olmadı adetimde düzenliydi sancım yok ama kasıklarımda biraz ağrı war sadece bi kaç gün önce doktora gitmiştim hiç bi problem yoktu ama gece iki gibi lavaboya gittm bi kaç damla çok açık kahvemsi bi akıntım wardı takip ettim geceden beri şimdi gittim baktm yine war