Angell9453 Sezeryan olan veya olacak Arkadaşlar bişey merak ediyorum isteğim üzerine sezeryan istiyorum 16+5 haftalığım daha.. Doktor kac haftalıkken tarih veriyor veya onun Bi zamanı varmı 🤔
ebruliyim Angell9453 bende 35 teyim 37 de dogumla ilgili konusacaz demisti sezeryan veya normal mi diye sonrasinda ona gore gun verecektir diye dusunuyorum tabi bebis doktordan once davranmazsa😂
Eceveannesi Angell9453 onu doktor bilir daha çok erken den kafanıza takıyorsunuz bunu bebek gelişimi ondeyse 37 de bile alabilir