Hirosimo Fatmanuuur 🤷♀️ bizde 20 olduk ama renkli ultrason için ayın 7sine gün verdi ozaman gitcem kontrole bakalım ne der☺️ Ayrıca tetenoz iğnesinide ozaman yaptırsam sorun olmaz heralde
Umtays1620 Fatmanuuur 20 haftalık ama bilmiyorum ne kadar gramı merak ediyorum aslında ne kadar olduğunu
Prenses001 Mom46 benim 19+6 da yani dün 290 gram yazıyor ultrason kağıdında ama cinsiyet kız 🥰 benim erkek çocuklarımda bu haftada daha fazlaydı çünkü oradan anladım 😊
Mom46 Prenses001 anladım canm doktorun demesiyle benm oğlan biraz iri zaten 1 hafta önde gidiyor 26 haftalıkkende 1 kiloydu şuan 27 yiz bu hafta tekrar gidicem kaç oldu acaba😅
Prenses001 Greyy90 benimde kız 🥰 bugün 20 olduk dün 19+6 dık ultrason kağıdında 290 gr yazıyordu sizinde kızmış acaba bizim niye az genelde erkekler önden gider 😊 kullandığın ilaçlar neler acaba vitamin olarak falan
Greyy90 Prenses001 biz de şu an 24+5haftalık olduk 750 gram 29 cm 😊 doktor haftasıyla uyumlu gittiğini söyledi doktorum gyno ferro sanol demir ilacl ve decavit vitaminini yazdı bunları kullanıyorum sadece
Prenses001 mertinannesii erkek bebekler genelde baya önden gidiyor canım 😊 benimkilerde öyleydi bu kız sizin gramlardan geride 😊😊