DeryaKaragc [bilinmeyen] canım gözün aydın olsun geçmesi çok güzel ama benim düştüğüm hataya düşme birden yemek yemeği abartınca fazlasıyla kilo olarak sana dönüyor dikkat😂
Nihanozturk [bilinmeyen] benimde 13.haftaya girdigimde geçmişti birden😊 şimdi 28.haftadayım arada yemegi biraz abartıp karıstırınca bi bulantı oluyo geciyo 😄
Nur55 [bilinmeyen] aynen doktora gittiğinde görürsün ultrosan da hareketlerini ay çok heyecanlı oluyo ilk hareket etmesini görmek 😍
Ipekokanliya [bilinmeyen] 33 haftalık olduk hala tam anlamıyla geçti diyemem başından beri ilaç kullanıyorum . Ne sanslisiniz adınıza çok sevindim valla 🙂))
Dlktpl [bilinmeyen] ay ne güzel bende 12+2 yım hala bı anda tıksınıp bulantı gelıp cıkarcakmış gibiyim inş geçer aşırıda gaz oluyor ogleden sonra hayırlısıyla geçse
Ayse13 [bilinmeyen] 11. Haftada geçti sandım geçen hafta yani sonra bu hafta gene başladı kusmalar 11+3 olduk inşallah haftaya bizimde geçer 🙏🙏😇
Angel35 Cok sevindim benımde hafıfledi artık en azından bır haftadır hıc hastaneye gidip serum yemedım yıne de sukur 9+4 üm daha da ıyı olurum inşallah ve her nerde bulantı ceken annişler varsa allah onlarında yardımcısı olsun🙏
Ahmedinannesi [bilinmeyen] ne kadar güzel maşallah ne mutlu size☺ben 33.haftama gireceğim hala hergün kusuyorum..😔Asla geçmiyor,doğumdan sonrada geçmeyecek diye korkmaya başladım.
Ilknur911 Ahmedinannesi. Bende 34. Haftamdayım hala bulantı aynı kusma desen artık olağan bişey haline geldi... Kimi insanlarda doğuma kadar devam edermiş demekki bizde onlardanız
Bebegimibeklerken__ Darısı başıma ya yeni yeni başladı benim de canım hiç bişey yemek istemiyor bayıldığım çikolata bile 🙄 bebeğim aç kalmasın diye zorluyorum resmen 🙄😢
betul90 [bilinmeyen] gozun aydin 😀 mide bulantisi gecince insan hayata tekrar adepte oluyor hamileligin ilk donemindeki hastalik modundan cikiyorsun 2. trimestr gercekten balayi gibi en kotu tarafi bende mide bulantisi gitti ama kilolar gelmeye basladi 😂
SevdaKurudere Kilo falan olsun takmayın hiç bulantı geçsinde kilo Doğumdan sonra gider hamileliğinizin tadını çıkartın mucizenin ta kendisini yaşıyoruz ♥♥
Sara [bilinmeyen] Iyiki atlattin.Simdi guzel saglikli yemelere basla.Ceviz,C vitaminli meyveler ye mutlaka 🙂😇
Merve12 [bilinmeyen] bende 13. Haftamda veda etmistim, her sabah uyanir uyanmaz kusmaktan artik bezmis durumdaydim, cok sukur kurtulduk🙆🏻 Darisi digerlerinin basina ❤