Merhaba anneler 12 haftalık hamileyim kuyruk sokumumda apse var oldukça büyüdü ameliyat olmam gerekiyor fakat mümkün değil antibiyotik ile dağıtılabilirmiş sadece. Bebeğime bişey olur diye antibiyotik kullanmak istemiyorum kullanmam gereken 3-4 gün ama korktuğum için kullanmak istemiyorum böyle sorunlarla kullanmak zorunda olduğunuz antibiyotik oldumu 🙏🏻 Yardımcı olursanız bir fikriniz varsa lütfen paylaşın🙏🏻