Biricikcim Çatlatma ignesi oldum bu ay adetim 3 gecikti hala olmadım yaptığım testler negatif gösteriyo acaba gec döllenme olabilir mi kan testi yapsam çıkar mı ? Gec döllenme yaşayanlar ne zaman testi yapmalıyım kan yada idrar testi ???????
prensannesi_ Biricikcim cnm seni korkutmak istemem ama kist olmuş olabilir çünkü eğer yumurta catlamadiysa kiste çeviriyor sen bi doktoruna görün
Sefikaan Bence 2-3 gün daha bekle hala adet görmezsen bi kan ver değerlerine baksınlar bildiğim kadarıyla sperm kadın vücudunda 3-5 gün aralığında canlı kalabiliyor
prensannesi_ Biricikcim cnm bende kullandım 6 ay ama hep yumurta kist oldu catlamadi sadece büyüdü catlatma ignesi catlatamadi