PrensTaha Merhaba hanımlar. Bazen böyle bayılacak gibi oluyorum içim titriyor terliyorum. Kan şekerim mi düşüyor sizce
Ilkanne03 PrensTaha bnm gözlerim karariyo başım dönüyo bi an ne oldugunu anlamiyorm birde sizde bel ağrısı varmi bn 3 aylık hamileyim ama bel ağrısından oluyorum resmen
denizimsi18 PrensTaha aynısı bendede olıyordu canım kansızlık başlamış bend hamilelikten sonra serum alıp düzeliyordum koca koca serumlar yürüycek halim olmuyordu kansızlıktan dedi doktor
Baharbal Ilkanne03 3 ayıkken benimde öyleydi bel ağrısından ne oturabiliyordum ne yatabilyordum kendiliğinden geçti çok şükür
PrensTaha Ilkanne03 bende baş dönmesi yok gözlerim kararıyor. Maalesef bende de var bel ağrısı ama 23 haftalıkken çoktu
Ilkanne03 Baharbal bilmiyorm dayanilmaz bi ağrısı var otursam yürüsem yatsam bide cocuk aşağıda bnm geçeceguni sanmıyorum ama ınsalh geçer
Minnakbebisim PrensTaha tansiyonunu ölçtür eczanede falan evde tansiyon aletin yoksa, canım mutlaka benimde öyle oluyordu. Tansiyon düşüyorsa çok sorun değil tuzlu ayran iç, ama yüksekse o bebeğe iyi değilmiş
Gul-21 PrensTaha tansiyon düşünce de ben öyle oluyorum canım nefeslerim yetmiyor sanki panik atak geçiriyorum
PrensTaha Gul-21 aynen öyle anlamıyorum da tansiyonum mu düşüyor şekerim mi düşüyorum hemen tatlı tuzlu şeyler yiyorum