Tugbakarciga Gulay_58 benim 9 10 haftalarda çıkmıştı. Bulantı kusmayı artırıyor. Hastanede yatmıştım. O zaman hem antibiyotik serum hem bulantı serumu takıyolardı günde 2 kez