emineserkan2020 benim de ilk 3 buçuk 4 aya kadar bu şekildeydi. Kahvaltı yaparken ve hazırlarken müthiş derecede ensemde sıcak bir his ile kendimi kanepede uzanmış buluyordum. Tansiyon düşüklüğü bu amandan sonra geçti bende. Ama tansiyon düştüğü an bir yarım bardak kadar tuzlu ayran içtiğim zman çok iyi oluyordu hemen dengeliyordu deneyin bir sorun yaşamazsanız bu şekilde tedbir alabilirsiniz. Allah yardımcınız olsun.🌼