Anneler merhabalar biz 35+3 olduk bebislerinizin hareketleri nasil?bizim kizce durmuyor🤦🏻♀️bu yüzden mi bilmiyorum kasilmalarim fazla oluyor bebek hareketleriyle karisabilir bazen dedi doktorum ama çok yorucu oluyor gece de uyku yok duzensiz adet sancisi benzeri sancilar gelip gidiyor bi de nefes darlığim da artti ya biraz hareket edince kosmus gibi nefesim daraliyor🤦🏻♀️siz de durum nasil?