Cansumustafa doktorlar sana herşeyi diyecek sen her dediğini sorgula canım. Anlamasan bile sana anlatmasını iste. Benim ilk haftalarda o kadar yorucu geçmişti ki. Kist olduğunu söylediler sonra bir dokyora gönderdiler riskli gebelik dediler sonra bebek sagliksiz olabilir ilerleyen zamanlarda belli olacak dediler ve ben hiç bir şey sormadım verdiği ilacı bir kaç kişiden duyduğum için hemen kullandım folik asit ama onun haricinde hiç bir şey sormadım ve onca şeye sadece sustum şükür şimdi hiç bir şey yok herşey gayet iyi . Doktorun aynı kişi olsun ve her dediğini sorgula sor doktoruna bu seni çok rahatlatır ve hamileligini keyifli çıkarırsın çünkü düşünmek insanı çok yoruyor ve strese sokuyor inan bana.