Ilkanne03 ben şöyle düşünüyorum herkes doğum yapıyor korkulacak bir şey olsaydı kimse 1den fazla çocuk doğurmazdı ya da çocuk doğurmayı önermezdi. Zamanı gelince yaşayacağız doğumu şimdiden düşünmenin anlamı yok sancımız olacak ağrımız olacak ama hepsi gün geride kalacak mühim olan bebeğin ve annenin sağlığı. Sürekli doğumu düşünerek, kendimizi korkutarak anı kaçırmamak lazım 😉