Oykutoskuzey bennnn 🤦🤦 22 haftaligim ama benim dördüncü ayımdan beri var bu ağrı şu an bu ağrıyı çatı kemiği ağrısı olarak geçiyor başlarda bu kadar değildi Bebek büyüdükçe ağrı daha da çoğalıyor bazilarinda dokuz ay bazılarında ise hemen geçiyor Muş bazılarında da doğumdan sonra bile devam ediyor Muş ben şu an kalsiyuma başladım biraz rahatladım yurudugun zmn merdiven çıktığında ağır kaldırdığında fazla ayakta durduğunda oluyor... Ben yolda sünnet olmuş gibi yürüyorum bu ağrı yuzunden.. gece yatarken bacağımı bı taraftan butarafa atarken bile ağrı cekiyorum.. otururken ayağa kalkarken önce internetten araştırdım sonra doktoruma soyl dim oda aynısını söyledi ağrı oldugu zmn benim kalça ma belime kuyruk kemigime kadar dağılıyor Allah yardımcın olsun cnm inşallah geçer dokuz ay cekm zsin