Emine03etp Portredekitirtil Malesef çoğunda var canım en temiz, bitkisel içerikli olan bu. O yüzden tercih ettim bende.
Aynelazis Portredekitirtil hamile kalmadan 4ay once başladım içmeye ve bence çok faydasını gördüm, nerdeyse onun sayesonde hamile kaldım diyebilirim. Nerdeyse 1seneden az almistim 60ad.olani 90tl. Şimdi zamlanmistir 100%
1maviyol 1989-- evet bende 2 3 günde bi içiyorum şuan gebelik yok planlıyoruz diye başlamamı önerdi doktor
Yakamoz__gul Portredekitirtil canım ben folita kullanıyorum içinde sadece folik asit ve iyot var. Tüp bebek doktorum onu vermişti. Şimdi 9+5teyim 17 günlük yapım kaldi. O bittikten sonra folitayi vitamin hapiyla degistircez dedi. Takviye o zaman lazım 4. Ayda falan. Şimdi herşey kanda yeteri kadar varmış. Bende doktorunun dediğini al
__Tazeanne__ Doktorun yazdığına devam ediyorum hala da birşey sormak istiyorum kaç haftalıksınız ve kaçıncı haftaya kadar kullanacaksınız bilgisi olan var mı ?
Portredekitirtil __Tazeanne__ canım ilk üç ay folik asit bebekte kalıtsal bir hastalık olmasın diye. Ondan sonra folik asidi kesip demir ve vitamin veriyorlar. Yani önceki gebeliğimde öyleydi benim şuan 7 haftalığım ben
Portredekitirtil nurcakir58 benim kullandığım folaktive 75 lira ama içinde 90 tane var hamileliğin başında alıp ta 3. Ayına kadar kullanabilirsin
Umutevi Hamile kalmadan once folidoce folbiol solgar kullandim.hamileyken diofol verdi dr onu kullandim