Mineberna 6. Aydan sonra bebekten ziyade senin için zararlı canım bildiğim kadarıyla. Çünkü bebek kilo almaya başlıyor ve sırt üstü yattiginda hem sinir sistemine baskı yapıyor hem de toplar damarlara. Atar damar zaten belli bir hızda ve debi de kanı yayıyor ama toplar damarda o kadar hızlı bir akım yok. Sırt üstü yattiginda bu akımı baskiladigi için tansiyonu düşürüyormus. YouTube da hamilelikte sırt üstü yatmak yaz arat şimdi adı aklıma gelmiyor ama bayan bir doktor baya güzel açıklıyor