Dnzry Aydanaydn aynen bende öyleyim ilk 17 haftada hissettim şimdi 19+3 olduk fazla hissedemiyorum telaşlanıyorum
Burcu_hira Bende 17+5 sürekli tıp tıp atiyor benimki bugün babası da hissetti birsey soracağım bayanlar erkek olursa kayar kız olursa tıp tıp atar diyorlar sizce aslı varmı