Aysessss Kızlar 19+4 oldum. Bugün ayrıntılıya girim, sorun yok çok şükür. Gramı 313 olmuş. Ona da iyi dedi ama sanki 450-500 mü olması gerekiyodu bu haftalarda? İçime bi kurt düştü. Pimpiriklenerek geçiyor bu gebelik ya ne zormuş