hafsa2020 Hamileliğin ilk haftasında olan arkadaşlar 8 9 10 haftalarda olanlar ne kadar da bir kontole çağırıyor doktorlarınız 🤔 ben 7 haftalıkken gittiğimde kalp atışını dinledikten sonra 1 ay sonra gel demişti de normal mi sizce?
Aysehatun hafsa2020 herhangi bi sorun yoksa ayda bir normal olanı canım herkes öyle gidiyor,ben doktor kontrolundeyim haftada yada 10 günde bir gidiyorum kahverengi lekelenmelerim olduğu için
FundaR hafsa2020 hiç dert etme evladının sağlıklı olduğunun işaretlerinden. Bende 21 haftalık oldum şimdiye kadar hep ayda bir gittim. Göz görmeyince insan hissetmek duymak istiyor biz anneler çok sabırsızız 🙈💙
hafsa2020 HandeMersin o zman normal yani demi ? Ne bilim 9+3 haftalığım hani hareketlerini flan da hissedemiyorum ya henüz kalbi falan durur diye aklım çıkıyo Allahıma emanet 🤗
HandeMersin hafsa2020 Kötü şeyleri düşünme sen ne hissedersen bebeğinde onu hisseder evet normal ayda 1 muayene. Hareketlerini de Allahın izniyle 20. Hafta ve sonrasında hissetmeye başlarsın
Aysehatun hafsa2020 tabiki doktor herhangi bisey olsa söylerdi gittiğinizde merak etmeyin içinizi ferah tutun bu bebiş mutluluğunuzu ve sağlığınızın tadını çıkarın🤗😇🙏🏼
Pcoslubiranne hafsa2020 5+3 de keseyi gorduk 1 ay sonra gel dedi gittim 9+3 de bebegi gorduk 1 ay sonra gel dedi 12+3deyim insallah 14+2de gidecegim.Ayda 1 cagiriyorlar evet.