Meltem0206 Sabah uyandigimdan beri kızlar karnimda hafif hafif ağrı sanki regl olcam. Sancı gibi değil ama regl ağrısı gibi . Bugün 38.hafta olduk. Doğum sancısı başlangıcı gibi bisey olabilir mi merak ettim??
Ebru52 Meltem0206 dogum sancisi belden başlayıp kasığa dogru ilerliyor diye biliyorm ama regl agrisi gibi baslayip siddetlenenlerde var takip edin gelis aralıkları düzenlimi pozisyon değiştirdikçe geçiyormu yoksa artiyormu herhangibir sivi gelmesi varmi
Meltem0206 Ebru52 Akıntim zaten çok fazlaydı sarı beyaz gibi olan son zamanlarda. Kanlı vs bisi yok ama . Karnimdan kasiklarima doğru sanki birazdan regl olcam aynı his enteresan@Ebru52
Meltem0206 Akıntim zaten çok fazlaydı sarı beyaz gibi olan son zamanlarda. Kanlı vs bisi yok ama . Karnimdan kasiklarima doğru sanki birazdan regl olcam aynı his enteresan@Ebru52