Uadmr şırıngayla cam tüpteki ilacı çekip diğer tüpe boşaltıyosun, sonra ordan hepsini çekip şırınganın havasını aldırıp, göbek deliğinin 2 parmak sağına iğnenin tamamını batırıyorsun. Zaten iğnenin ucu 3-4 cm falan oluyo. Öncesinde iğneyi yapıcağın yere kolonyağı sür pamuk ile