Merhabalar güzel anneler,
Benim uslu oğluş her doktrol kontrolunde pek hareket etmiyor hatta hiç etmiyor de diyebilirz doktorumuz telaşlancak bişey olmadığını normal olduğunu söylüyor ama ben nedense bir hareket görmek istiyorum🙈 bugün gitmeden çikolata yedim meyve suyu içtim hareketli olur diye ama yine naz yaptı benimki sadece ufaktan bir el salladı sonra uykuya geçti. Geçtiğimiz haftada başından beri yeni yeni hareketlerini hissetmeye başladım bugün de nazlı oğlan kontrolden sonra hareketlendi. Merak ettim acaba bizim gibi bu durumu yaşayanlar var mı diye?🙈 bu arada 20+6yız biz bu ctesi de detaylı ultrason randevumuz var hayırlısıyla. Hepimiz sağlıcaklı bir şekilde evlatlarımızı kucağımıza alırız inşallah💙🤰🏻